Pasar al contenido principal Saltar al pie de página del mapa del sitio

Small Business Employment Gains Continue, Especially in Leisure and Hospitality

29 de junio de 2021

Small Business Employment Watch June 2021

Despite the competitive hiring environment, small business employment growth grew 0.26 percent in June, according to aggregated payroll data of approximately 350,000 clients provided by Paychex. The data released in the latest report of the Paychex | IHS Markit Small Business Employment Watch shows momentum in job growth with the Small Business Jobs Index gaining 4.53 percent during the second quarter of 2021 (in part driven by the 2020 comparison period). Hiring is particularly strong in the leisure and hospitality sector, which gained 12.65 percent in the past quarter. Hourly earnings growth increased slightly, from 2.82 percent in May to 2.84 percent in June.

Read the full news release on the Small Business Employment Watch site.

Lisa Fleming

Lisa Fleming se integró a Paychex en 2006 y el año pasado fue ascendida al puesto de gerenta de relaciones públicas. Como parte de sus funciones, Lisa dirige los esfuerzos de comunicaciones externas del departamento y administra la relación de la compañía con su agencia socia de relaciones públicas Eric Mower & Associates. Lisa es graduada de Canisius College en Buffalo, Nueva York, donde estudió inglés y comunicaciones.

Gerente de Relaciones Públicas
585-387-6402