Wage Inflation for U.S. Small Business Continues to Decline; Rate of Small Business Hiring Remains Strong

31 de enero de 2023

Paychex Small Business Employment Watch January 2023

The rate of hourly wage growth for U.S. small businesses continued to decline to 4.66 percent year-over-year in January according to the latest Paychex | IHS Markit Small Business Employment Watch. Additionally, the one-month annualized earnings growth fell to 2.88 percent in January, the lowest level since December of 2020. The Small Business Jobs Index, which measures national employment growth for businesses with fewer than 50 workers, rose by 0.18 percent to 99.56.

Lea el comunicado de prensa completo en el sitio de Small Business Employment Watch.

Chris Muller

Como director de Comunicaciones Corporativas de Paychex, Chris Muller lidera el equipo responsable de las comunicaciones externas, incluidos los programas de medios y relaciones públicas, así como las comunicaciones con los clientes. Entre sus otras responsabilidades, Chris es un comunicador líder en iniciativas, gestión de crisis e inconvenientes, y redes sociales de la empresa. En octubre de 2011, se unió a Paychex y ocupó puestos de liderazgo en marketing, servicio y operaciones después de desempeñarse como ejecutivo de comunicaciones para una empresa Fortune 1000. Chris se graduó en la Universidad Estatal de Nueva York, Fredonia.

Director de Comunicaciones Corporativas